Debian - Τι σημαίνει ελεύθερο;

Ότι αφορά το Debian

Δημοσίευσηαπό Brandon » Τρί Ιουν 14, 2011 3:52 pm

Τι σημαίνει Ελεύθερο; ή Τι εννοείτε με τον όρο ελεύθερο Λογισμικό;

Σημείωση: Τον Φεβρουάριο του 1998 μια ομάδα θέλησε να αντικαταστήσει τον όρο "Free Software" με το "Open Source Software". Όπως θα καταλάβετε στη συνέχεια του κειμένου αυτού και οι δύο όροι ουσιαστικά αναφέρονται στο ίδιο αντικείμενο.

Πολλοί άνθρωποι νεοεισερχόμενοι στο χώρο του ελεύθερου λογισμικού μπερδεύονται με την λέξη "ελεύθερο" γιατί ή λέξη ως όρος "ελεύθερο λογισμικό" δεν εκφράζει αυτό που νομίζουν. Για αυτούς το "ελεύθερο" σημαίνει "δωρεάν". Ένα Αγγλικό λεξικό περιέχει σχεδόν είκοσι διαφορετικές έννοιες για την λέξη "ελεύθερο". Μονο μια απο αυτές ´σημαίνει "δωρεάν". Οι υπόλοιπες αναφέρονται στην ελευθερία και στην έλλειψη περιορισμών. Όταν μιλάμε για Ελεύθερο Λογισμικό εννοούμε ελεύθερο και όχι χρήματα. Τα υπόλοιπα εδω:

Λόγοι για επιλογή Debian?

Reasons to Choose Debian

Thank you for considering using Debian GNU/Linux to run your machine. If you aren't quite convinced why you should try Debian, consider the following:

It is maintained by its users.
If something needs to be fixed or improved, we just do it.
Unparalleled support
Mail sent to the mailing lists often gets answers within 15 minutes (or less), for free, and by the people who developed it. Compare that to typical phone support: hours spent on the phone, for money, only to get someone who doesn't know the system well enough to even understand your question.
Περισσότερα εδω:

Φιλοσοφία και Αρχιτεκτονική Debian

Why Linux? Why Debian?

By Manoj Srivastava (srivasta at

I am perhaps not the best person to talk about a dispassionate comparison of operating system choices, partially because I am not unbiased, and partially because of my limited experience with any OS that is not my primary choice. I am also not a prime candidate for advocacy of my choices, since the reasons I have chosen what I like are unlikely to be universal, and the environment in which I originally made my decision (since there is a modicum of historical inertia that keeps me where I am) no longer exists. Περισσότερα εδω:

Και κάτι για Red Hat

Επιστροφή στο Debian

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης