Σελίδα 1 από 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 01, 2011 8:26 am
από bibakos
Ψηφίστε Google Search!

Μια νέα δυνατότητα στη μηχανή αναζητήσεων της Google αισιοδοξεί να βελτιώσει την ποιότητα των αποτελεσμάτων της μέσω... ψήφων των χρηστών!

Εικόνα

Αναγνωρίζοντας τα... όρια των αλγόριθμων της, και προφανώς αισιοδοξώντας να βελτιώσει την ποιότητα (ή καλύτερα "τη σχετικότητα") των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης της, η Google της χάρισε μια νέα δυνατότητα... ψήφων! Με λογική παραπλήσια των "Likes" του Facebook, το +1 της Google, όπως ονομάζεται (και παρουσιάζεται) η νέα δυνατότητα, επιτρέπει σε κάθε χρήστη να "ψηφίζει" τα αποτελέσματα που θεωρεί ως καλά από όσα του παρουσιάζει η Google Search.

Ακριβώς, όμως, επειδή και αυτή η δυνατότητα θα μπορούσε να "μολυνθεί" από άτομα που θα τη χρησιμοποιούσαν για να προβάλλουν τα sites τους (ως ένα είδος SEO - δείτε παρακάτω), η Google προτίμησε να την εφαρμόσει σε social επίπεδο! Έτσι, ο χρήστης θα βλέπει μεν πόσοι έχουν ψηφίσει ένα αποτέλεσμα που παρουσιάστηκε και σε αυτόν μέσω του Google Search, αλλά προτεραιότητα θα δίνεται σε όσα έχουν ψηφίσει οι επαφές του - οι φίλοι του, αυτοί με τους οποίους επικοινωνεί μέσω email ή social δικτύων κ.λπ.




Το πρόβλημα του SEO

SEO, κατά κόσμον Search Engine Optimization, ονομάζεται το σύνολο μεθόδων και τεχνικών με τις οποίες μπορεί να βελτιστοποιηθεί το περιεχόμενο ενός site για να "παρουσιάζεται ψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης". Έτσι, εμφανίζεται "πιο κοντά στην πρώτη θέση" και αυξάνονται οι πιθανότητες να το προτιμήσει ο χρήστης που το εντόπισε μέσω μιας αναζήτησης. Και ακριβώς αυτό είναι και η... κατάρα της Google, και όλων των παραπλήσιων μηχανών αναζήτησης.

Κάθε μηχανή αναζήτησης έχει το δικό της τρόπο ανίχνευσης και ταξινόμησης των sites στη βάση δεδομένων της. Θεωρητικά, αν κρίνει πως ένα site πρέπει να παρουσιάζεται στην 4η θέση, θα πρέπει να παρουσιάζεται στην 4η θέση. Να, όμως, που με "κόλπα" του SEO μπορεί να μεταφέρεται στη 2. Και ακριβώς για αυτό συχνά συναντούμε πλήθος... άσχετων αποτελεσμάτων στις αναζητήσεις μας.


Πηγή: Google Blog